9 Şubat 2010 Salı

Takdim

İlk yazıyı yazmak her zaman zordur. Hele ki ilk cümleyi bulmak. Nasıl başlasanız, ne yazsanız olmaz, içinize sinmez. Bilen bilir, 2006'da, daha asparagas haber sitelerinin esamesi okunmazken MadonnaTurk hayran sitesinde başlayan Coulrophobic Times maceramı Temmuz 2009'da blog alemine taşımıştım. Eh, az ilgi de görmedi hani. Yeri geldi aklımda uçuşan asparagas haberleri değil yazmak, tasnif etmek bile mümkün olamazken, yeri geldi ilham kaynaklarım bana artık ilham vermez oldu. Ama aklımda sanatsal olaylar ve gündem hakkında, günümüz deyimiyle "lifestyle" tarzında bir şeyler yazmak hep vardı. Bunu da Coulrophobic Times blogumda "Ciddi Köşe" adı altında yapmaya çalıştım ama, o matrak haberlerin içinde çok da sevimli durmadığını fark ettim. Üstümden kalkmak bilmeyen ataleti def eder etmez de bu blogun temellerini attım. Blogumun ismi ise büyük usta, vakti zamanında benim de fotoğraf hocalığımı yapmış olan Eyüp Görgüler'in bir broşürünün arkasında gördüğüm "Tekke 46" yazısından gelmedir. Malumunuz; 46 Türkiye'de deliliğin rakamıdır. Türk Ceza Kanunu'nda akli melekeleri yerinde bulunmayanlar 46. maddede tanımlanır. Bu tanımlamanın, içerik konusunda yeterince bilgi vermiş olmasını umuyorum.
Yeni yazı yayımlamada ne kadar istikrarlı olurum bilinmez ama gerçekten bir şeyler anlatmak istediğim zaman yazacağımı biliyorum.

Tekke 46'ya hoşgeldiniz.
www.tips-fb.com TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder