10 Şubat 2010 Çarşamba

Kedi kanı içen kadından pişkin açıklama: Moda böyle ooluumm!

Kedi kanı içen Bodrumlu cani kadın haberini dün yazmıştım. Yazımı yayımladıktan sonra haber sitelerine bakayım dedim, bir de ne göreyim? Failimizin boy boy fotoğrafları çekilmiş, yüzü hafiften buğulandırılarak bir de galeri oluşturulmuş. Hakkında şikayet dilekçeleri toplayan kadınların çabasıyla polis tarafından bir otobüse bindirilerek uzaklaştırılmak istense de derhal canhıraş aşağı inip kendisini çekmek isteyen gazetecilere adeta poz vermiş. Büyük ihtimalle Kosla Oxi Action ile çıkarmaya çalışıp çıkaramadığı, uçuk pembe kan lekeleriyle puantiyelenmiş beyaz kazağı, turuncu kısa saçları ve mini eteğiyle arzı endam etmiş hiç utanmadan. (Bir de otostop çekiyor bazı pozlarda) Kendisine neden kedi kanı içtiğini soranlara ise "Şimdilerde moda böyle ooluumm, siz derdinize yanın" minvalinden cevaplar vermiş. Vallahi ben hiç böyle bir profil beklemiyordum. Nasıl anlatsam, uzun siyah, yağlı saçları olan, kadifesi soyulmuş yeşil eşofman altı, üstünde kahverengi anorak bir parkayla yüzünde pişman bir ifade barındıran, sıradan bir kadın bekliyordum. Bunu yolda görsem (otostop çekerken değil elbet) sosyolog falan sanırım valla.
Demek ki neymiş, imaj her şey değilmiş arkadaşlar. Her gördüğünüze kanmayın.
www.tips-fb.com TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder