15 Şubat 2010 Pazartesi

Sen de mi Şevval?

Bu kadar mı olur, sen nargile kafe delikanlılarıyla ilgili yazı yaz, sonra Şevval Sam'ın oğlu, annesinin yanında nargile içti diye ortalık karışsın! İçime mi doğmuş, ne! Efendim, aşağıda görebileceğiniz üzere insanları tanıyalım bölümünde başlı başına bir tür olarak "Nargile kafe boy"ları ele almıştım ve tek tek özelliklerini yazmıştım. Dün gece nette şöyle bir gezineyim derken "Şevval'e nargile eleştirisi" gibisinden bir haberle karşılaştım. İçeriği tam olarak şu: Şevval Hanım, oğluyla birlikte bir nargile kafeye gitmiş ve henüz reşit olmayan çocuk, elinde nargileyle gazetecilere yakalanmış. Ha, gazeteciler neden böyle bir şeyi görüntülemek için pusuda bekler, o da ayrı bir yazı konusu. Sonra boy boy haberlerini yapmışlar "Yakıştı mı Şevval", "Tüüüh senin analığına" gibisinden. Ama araya çocuğun babası, eski futbolcu Metin girmiş ve "Sadece fotoğraf çektirmek amaçlı nargileyi eline almıştır. Yoksa kronik astımı var, içmesi değil, aynı ortamda bulunması bile imkansız" demiş. Hah işte! Gazeteciler çocuğun sağlığını düşünürler, ben işin bu kısmına takılırım! Bu gencecik, pırıl pırıl, müthiş bir anneanneye, anneye ve babaya sahip, potansiyel entelektüel çocuğun geleceği tehlikede! Onun da Facebook profili, elinde nargileyle kendini çektiği fotolarla tıka basa dolacak, Şevval "like" yapacak, Leman Sam Fun Club yöneticisi "Ooo, bizimki büyümüş de erkek olmuş" falan yazacak, bla bla bla... Benim korktuğum bu işte! Bu leke insanın ömründen silinmez, yaftalanırsınız bir kere. Halbuki sen fularını bağla, kepini tak, illa ki bir şey içeceksen de pipo iç, değil mi? En azından ailene layık olursun.
Evet, ben de Şevval Sam'ı kınıyorum ama çocuğuna nargile içirdiği için değil, nargile içerken fotoğraf çektirmesine izin verdiği için.
www.tips-fb.com TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder