16 Şubat 2010 Salı

Papa'nın müzik kutusu

Vatikan'ın çıkardığı L’Osservatore Romano adlı gazete, Papa 16. Benedict'in sevdiği şarkılardan oluşan bir liste yapmış. Daha önce rock müzik için atıp tutan, gençleri anarşiye ve uyuşturucuya yönelttiğini dile getiren Benedict amca ya reforma falan hazırlanıyor ya da haşarı bir provokatör kendisine ait mp3 çalardaki şarkı listesini gizlice ele geçirip ifşa etti. Çünkü sevdiği şarkılar listesinde Michael Jackson, U2, Pink Floyd gibi kendi alanında "devrimci" isimler bulunuyor. Pek normal değil yani. İşte o şarkıların tam listesi:

-Beatles - Revolver
-David Crosby - If I could Only Remember My Name
-Pink Floyd - The Dark Side of the Moon
-Fleetwood Mac - Rumours
-Donald Fagen - The Nightfly
-
Michael Jackson - Thriller
-Paul Simon - Graceland
-U2 - Achtung Baby
-Oasis - Morning Glory
-Carlos Santana - Supernatural

Valla tebrik etmek lazım. Tabii hemen bizimkilerle kıyasladım ben bu durumu. Düşünsenize; Diyanet İşleri Başkanı Ali Bardakoğlu'nun en sevdiği şarkılar listesinde İbrahim Tatlıses'ten Allah Allah ya da Gönül Akkor'dan Tanrım Beni Baştan Yarat falan var. Şaka bir yana, bizimkilerin böyle bir listesi yayınlansa içinde hangi şarkılar olur diye düşündüm taşındım. İşte çıkan sonuç:

-Ahmet Özhan - Mevlam Sana Ersem
-Mine Koşan - Bülbül Kasidesi
-Sertab Erener - Makber
-Grup Minik Dualar - Anne Baba Duası (Rabbim Hep Sev Onları)
-Sezen Aksu - La İlahe İllallah
-Funda Arar - O Gece Sendin Gelen İftihar Abidemiz
-Hakan Altun - Aşık Oldum Muhammed'e
-İbrahim Sadri - Peygamberimiz Gelse
-İkbal Gürpınar - Efendim (s.a.v)
-Yusuf İslam - Bismillah

Daha iyi bir listesi olan?
www.tips-fb.com TwitterTwitter Takip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder